هشتم تیرماه روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد با اشاره به اینکه جدول زمان بندی انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده در فضای مجازی اعتبار ندارد، گفت: هشتم تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به شورای محترم نگهبان پیشنهاد شده و پس از تایید اطلاع رسانی می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، سعید رستگاری مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سیدالشهدای خدمت و همراهانشان گفت: مطابق با اصل 131 قانون اساسی، کلیات برنامه زمان بندی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز دوشنبه در ستاد انتخابات کشور مورد بررسی و نهایی شده است.

وی افزود: بر همین اساس هشتم تیرماه به عنوان روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این کلیات زمان بندی مبنا قرار گرفته و به شورای محترم نگهبان پیشنهاد شده است که بر این اساس، زمان ثبت نام داوطلبان هشتم خرداد ماه خواهد بود.

رستگاری ادامه داد: بر اساس این کلیات زمان بندی، یک نسخه به شورای محترم نگهبان ارسال شده که پس از تایید این شورا اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد در پایان با اشاره به اینکه جدول زمان بندی انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده در فضای مجازی اعتبار ندارد، افزود: هرگونه اطلاع رسانی در این زمینه، پس از تایید شورای محترم نگهبان به آگاهی مردم شریف استان خواهد رسید.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات