حضور استاندار یزد در بخش نیر و جشن «زیر سایه خورشید» / استاندار یزد:

وجود امام رضا(ع) در ایران نعمتی بزرگ از سوی پروردگار است

مراسم جشن بزرگ زیرسایه خورشید بخش نیر با حضور استاندار یزد و جمعی از مردم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مراسم جشن بزرگ زیرسایه خورشید بخش نیر با حضور استاندار یزد، خادمان حرم رضوی و جمعی از مردم برگزار شد.
 
استاندار یزد در این مراسم، با تبریک دهه کرامت به مردم ولایی و امام رضایی بخش نیر  گفت: جشن زیر سایه خورشید در این منطقه همچون سایر مناطق استان، توسط گروه های مردمی، با حمایت مسئولین و با حضور پرشور مردم برگزار شد.
 
مهران فاطمی ادامه داد: برگزاری پرشور و پر معنویت جشن زیرسایه خورشید در بخش نیر نشاندهنده عمق ارادت مردم این بخش به ساحت مقدس و نورانی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است.
 
وی در ادامه با اشاره به روایت «زیارت امام رضا(ع) افضل بر زیارت افضل و برتر از زیارت حضرت سیدالشهدا(ع) است»، اظهارکرد: دلیل این امر را چنین فرموده اند که حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را عامه و خاصه زیارت می کنند اما حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را شیعیان 12 امامی زیارت می کنند.
 
استاندار یزد وجود امام رضا(ع) در ایران را نعمتی بزرگ از سوی پروردگار متعال دانست و اضافه کرد: حضرت آیت الله بهجت (ره) در سخنانی می فرمایند کرامات ظاهر شده از مضجع نورانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، به مراتب بیشتر از کرامات ضریح حضرت امام حسین(ع) است.
 
فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه بخش نیر، دِین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده است، گفت: شاهد این امر، تمثال مبارک شهدایی است که زینت بخش این محفل است.
 
وی در همین راستا خاطرنشان کرد: اگر امروز به فرمان ولی امر، موشک ها در دل تل آویو و حیفا فرو می نشیند مرهون زحمات شهدای بزرگی چون شهید میرحسینی (از شهدای نخبه این خطه) است.
 
استاندار یزد در پایان اظهارکرد: همه توان خود برای آبادی شهرستان تفت و مناطق مختلف آن بکار خواهیم بست و در این مسیر، از ظرفیت  نخبگان، روحانیت و گروه های مردمی شهرستان بهره خواهیم برد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات